
Šperky JARINA
Objednávka
Děkuji za Váš zájem o tyto opravdu kvalitní šperky, které si můžete objednat na e-mailu:
Do objednávky uveďte prosím přesně druh a název šperku, délku řetízku nebo velikost u prstenu, počet kusů a kontaktní údaje, kam si přejete balíček poslat . Doba objednání je do 14 dnů nebo dle dohody.
Způsob úhrady a doručení :
bankovním převodem na účet - po připsání částky na účet Vám bude zboží zasláno jako cenné psaní, poštovné a balné činí jednotně 60,- Kč
Číslo účtu Vám bude zasláno e-mailem spolu s potvrzením objednávky.
U objednávek nad 3000,- Kč poštovné a balné zdarma.
Záruka a reklamace :
Výrobě těchto šperků byla věnována mimořádná péče, aby se jak svým designem, tak i svými vlastnostmi zařadily mezi špičku v oblasti šperků. Z tohoto důvodu byl kladen zvláštní důraz na preciznost zpracování, přísné dodržování všech technologických postupů, jemnost detailu a zvláště kvalitu povrchové úpravy.
Zdravotní nezávadnost veškerého sortimentu je pravidelně kontrolována zkušebním ústavem SZÚ v Hradci Králové a na výrobky se vztahuje "Prohlášení o shodě č. 31/01/04-GD" o zdravotní nezávadnosti.
Výrobky neobsahují nikl a jsou antialergenní!
U pokovených šperků je však třeba si uvědomit, že i přes silné pokovení (cca 50-70x silnější oproti běžné bižutérii) se stále jedná o bižuterní výrobek. Proto si prosím pozorně přečtěte návod jak o šperky pečovat, aby jste je nesprávným zacházením a čištěním zbytečně nepoškodili.
Šperky odkládejte při práci na zahradě, domácích pracech a na noc!
Výrobce poskytuje u všech šperků záruku v délce 24 měsíců na závady výrobního charakteru. Dle zákona (občanský zák. § 619 - 622) nelze slučovat záruční dobu s životností výrobku respektive s jeho běžným opotřebením. Práva ze záruky se rovněž nevztahují na odření, poškrábání, přetržení, zalomení či jiné mechanické poškození. Výrobce nebude - v souladu se zákonem - považovat za oprávněné ty reklamace, jež byly reklamovány později než ihned po zjištění závady a byly i nadále používány.
Ke každému zboží proto obdržíte vyplněný záruční list, který si uschovejte pro případ reklamace a návod na péči o zakoupené šperky.
Záruka se nevztahuje na poškrábání vzniklé opotřebením šperku nebo jeho nesprávným čištěním či zacházením s ním. V tomto případě je možno nechat šperk znovu pokovit viz Pozáruční servis.
Šperky k reklamaci přijímám pouze řádně vyčištěné!
Pozáruční servis :
Přestože tyto galvanizované šperky spolehlivě odolávají korozi, vodě (i mořské) a běžnému otěru, nemůže však být pokovená vrstva odolná proti poškrábání – a na takové poškození se záruka samozřejmě nevztahuje. Podobně nelze například reklamovat poškrábání displeje mobilního telefonu, rozbití skleničky apod. Aby však výrobce zajistil maximální spokojenost všech uživatelů těchto šperků a vrátil výrobkům jejich původní krásu, nabízí vám možnost jejich opětovného pokovení. Zde uvádím orientační ceny za nové pozlacení / postříbření poškrábaných či jinak poškozených výrobků.
K ceně je učtováno poštovné s dobírkou.
Pozlacení: nákotník 120 - 150,-Kč, náramek 100 - 120,-Kč, prsten 50 - 60,-Kč, přívěsek 30 - 50,-Kč
Postříbření: nákotník 90 - 110,-Kč, náramek 60 - 80,-Kč, prsten 40,-Kč, přívěsek 20,-Kč
Objednávky, záruka a reklamace, pozáruční servis
Objednávky, záruka a reklamace, pozáruční servis